پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 183163
در گفت و گوي کوتاه طيب نيا با افکارنيوز مطرح شد:
وعده وزير اقتصاد به مردم
تاریخ انتشار : 1394/07/13 11:43:55
نمایش : 1417
وزير امور اقتصادي و دارايي در پاسخ به اين پرسش که چه زماني رونق اقتصادي براي مردم ملموس مي‌شود؟ گفت: در آينده نزديک اين اتفاق خواهد افتاد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، وزير امور اقتصادي و دارايي در حالي که در هفته‌هاي گذشته در نشيت شوراي گفت‌وگوي دولت و بخش خصوصي، وجود رکود اقتصادي در کشور را تاييد کرده، اما به‌تازگي در اظهارنظري عنوان کرده است که دوره جديدي از رونق و رشد اقتصادي در انتظار اقتصاد کشور است.

اين در شرايطي است که برخي از کارشناسان نسبت به سياست‌هاي دولت انتقاد دارند و معتقدند که تاکنون اقداماتي از سوي دولت انجام نشده که نشان دهد در آينده نزديک اقتصاد کشور از رکود خارج خواهد شد و فقط دولت تمرکز خود را روي کاهش تورم گذاشته است.

با اين وجود، علي طيب‌نيا در مقابل اين انتقادات، تاکيد دارد که سياست‌هاي اقتصادي کاملا معطوف به مقابله با رکود اقتصادي و دسترسي به رونق و نرخ رشد اقتصادي بالا است؛ رونقي که در سايه کنترل فشارهاي تورمي امکان‌پذير است.

نکته‌اي که در اين ميان مطرح است، اين‌که در حالي مسوولان و مقامات دولتي از نزديک بودن دوران رونق اقتصادي خبر مي‌دهند که مردم در مقابل آن، چنين پاسخ مي‌دهند که به هيچ عنوان اين موضوع براي آنها ملموس نيست. به باور کارشناسان، اين‌که خروج از رکود و رونق اقتصادي براي مردم ملموس شود، بايد در مصارفي که مردم دارند، خود را نشان دهد. اين در حالي است که مصرف بسياري از کالاها کاهش پيدا کرده و اين روند کاهشي همچنان ادامه داد.

با اين حال، علي طيب‌نيا، وزير امور اقتصادي و دارايي در گفت‌وگو با «افکارخبر» در پاسخ به اين پرسش که چه زماني رونق اقتصادي براي مردم ملموس مي‌شود، اين‌گونه پاسخ داد که در آينده نزديک اين اتفاق خواهد افتاد.

وي در پاسخ به اين پرسش که اين آينده نزديک چه زماني است؟ سه بار اين کلمه را تکرار کرد: ان‌شاءاله در آينده نزديک!
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html